Yleiset ehdot
Voimassa 8.10.2018 alkaen
Verkkokauppa
Tillander-verkkokauppa / Konttinen-Kultavirta Oy (y-tunnus 0210559-4) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (24 %). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen
Verkkokaupan maksujenvälityksen verkkopankki- ja korttimaksujen osalta toteuttaa Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj.
Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti.
Verkkokaupassamme ovat käytössä myös Klarnan maksutavat, joilla voit maksaa osamaksulla tai laskulla.
Mikäli valitset toimitustavaksi noudon myymälästä, voit myös maksaa tilauksesi käteismaksulla myymälässä.
Maksutavat
Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.
Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard, Business Eurocard)
Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisesta verkkokaupassamme huolehtii Paytrail Oyj. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Paytrail Oyj:n toimesta.
Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830, arkisin klo. 8 – 19
www.paytrail.com
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Mikäli et saa tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalvelu@tillander.fi.
Toimitustapa ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna postipakettina. Saat sähköpostiisi lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi etenemistä.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen varastotuotteillemme ovat 1 – 2 arkipäivää. Timanttisormukset valmistamme teille oikeassa koossa, jolloin tilausaika on 1 – 3 viikkoa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 30 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Toivomme ensisijaisesti palautusten tapahtuvan suoraan myymälöihimme. Myymälämme löytyvät Helsingin Keskuskadulta, sekä Redin ja Ison Omenan kauppakeskuksista.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen postitse, liitä siihen mukaan tilausnumerosi, nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautusosoite:
Oy Tillander Ab
Keskuskatu 4
00100 Helsinki
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@tillander.fi.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 30 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.